Παρενεργείες Εμβολίων COVID-19: Η Δρ. Cornelia Tschanett Διακόπτει τον Εμβολιασμό Λόγω Σοβαρών Παρενεργειών

Παρενέργειες Εμβολίων COVID-19: Η Δρ. Cornelia Tschanett Διακόπτει τον Εμβολιασμό Λόγω Σοβαρών Παρενεργειών

Η Δρ. Cornelia Tschanett, Αυστριακή γιατρός, αποκαλύπτει σε ένα πρόσφατο ντοκιμαντέρ με τίτλο “INVISIBLE: The Film Part 1” ότι το 10% των 3.000 έως 4.000 ασθενών που έχει εμβολιάσει κατά του COVID-19 παρουσίασαν “προβλήματα μετά τον εμβολιασμό”. Η γιατρός αναφέρει αυξημένα περιστατικά παρενεργειών, όπως καρδιακές αρρυθμίες, κόπωση και μυϊκό πόνο, καθώς και τη δυσκολία της συζήτησης του θέματος. Οι προσωπικές εμπειρίες της δημιουργούν εσωτερική σύγκρουση με την κοινωνική πίεση για εκτεταμένο εμβολιασμό.

Η γιατρός αναφέρει ότι οι προβληματισμοί της αυξάνονταν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με ασθενείς που αναφέρουν προβλήματα μετά τον εμβολιασμό. Αναφέρει περιπτώσεις σοβαρών παρενεργειών, όπως η μυοκαρδίτιδα σε έναν 16χρονο, που σημάδεψαν την απόφασή της να σταματήσει τους εμβολιασμούς.

Η Δρ. Tschanett αναφέρει επίσης την αντίσταση σε επιστημονική έρευνα και την αδυναμία να εξηγήσει επιστημονικά τα προβλήματα που παρατηρούνται. Η εσωτερική σύγκρουσή της αναδεικνύει το δίλημμα μεταξύ της κοινωνικής πίεσης για εμβολιασμό και των προσωπικών παρατηρήσεών της ως γιατρού.

Η γιατρός τονίζει την ευθύνη που φέρει και τη σημασία της ειλικρίνειας ως επαγγελματίας υγείας. Προειδοποιεί για τους κινδύνους και υπογραμμίζει την ανάγκη εκπαίδευσης για την αναγνώριση πιθανών παρενεργειών, προτού αποδειχθεί το αντίθετο.

Scroll to Top