Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
«Περί (ψευτο)πατριωτών και ταλαντούχων προπαγανδιστών σήμερον ο λόγος».
Αυτή θα μπορούσε να είναι μια φράση την οποία θα έγραφε εισαγωγικώς σε σύγχρονο διήγημά του ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, αν ζούσε στον 21ο αιώνα-απατεώνα.Εδώ, όμως, δεν θα γραφεί διήγημα, αλλά ένα ακόμη μάθημα εφαρμοσμένης προπαγάνδας, μέσα από το οποίο θα επιχειρηθεί να εξηγηθεί παράλληλα πώς λειτουργεί η θεωρία του Θαυμαστού (διάβαζε: Σιχαμερού) Ανάποδου Κόσμου.Στις 8 Ιανουαρίου 2024, ο Κυριάκος Βελόπουλος, Πρόεδρος της «Ελληνικής Λύσης», βρέθηκε στο στούντιο του ραδιοφωνικού σταθμού Focus Fm μαζί με τον δημοσιογράφο Στέφανο Δαμιανίδη και, καθώς μιλούσε για «δύο μοναστήρια που έβαλαν κόμμα στην Βουλή που είναι δεκανίκι της Νέας Δημοκρατίας» (υπονοούσε το κόμμα «Νίκη»), είδε τον δεύτερο να χαμογελά, οπότε ακολούθησε ένας δήθεν αυθόρμητος διάλογος, ο οποίος θα παρατεθεί αυτούσιος στην συνέχεια.Ο διάλογος αυτός είναι άκρως αποκαλυπτικός για τον τρόπο με τον οποίο σκέπτεται και ενεργεί στην Ελλάδα ένας αρχηγός πολιτικού κόμματος που αυτοπροσδιορίζεται ως «γνήσιος πατριώτης» και «σωτήρας» της Ελλάδος, αλλά στην πραγματικότητα φαίνεται πως δεν είναι τίποτε άλλο παρά άριστος γνώστης και εφαρμοστής των αρχών της προπαγάνδας, αυτής της φοβερής μάστιγας που έχει μολύνει τα εγκεφαλικά κύτταρα των Νεοελλήνων.
Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΟΥΝΑ (ΑΓΑΡΜΠΑ) ΤΟΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΑΚΙΕΡΑ
Με δεδομένο ότι έχει απομείνει ένα εξάμηνο μέχρι την ημέρα διεξαγωγής των ευροεκλογών, ο κ. Βελόπουλος θεώρησε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να κουνήσει (άγαρμπα) τον αξιωματικό του πάνω στην πολιτική σκακιέρα, στοχοποιώντας το «ατίθασο άλογο» της άλλης πλευράς, έναν καθηγητή Ποινικού Δικαίου, ο οποίος, όπως επανειλημμένως έχει παραδεχθεί δημοσίως:
Μετά τον επί περίπου 30 χρόνια εγκλωβισμό του στο ποινικό του μοναστήρι, αφυπνίσθηκε επιτέλους με την βοήθεια του κορωνοϊού και της απατηλής ρητορικής που επιστράτευσαν οι μισάνθρωποι διαχειριστές του πλανήτη και την αναπαρήγαγαν οι θλιβερές μαριονέτες των εθνικών κυβερνήσεων.
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΚΡΟΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ
Ο καθηγητής αυτός είχε αναγγείλει την παραίτησή του και είχε εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να παραιτηθεί, on air, μέσω του ίδιου σταθμού από τον οποίο ο Κυριάκος Βελόπουλος έκρινε σκόπιμο ότι είχε έρθει η ώρα να τον κανιβαλίσει, αμφισβητώντας το γνήσιο πατριωτικό του φρόνημα.Μέσω αυτού του κανιβαλισμού, όμως, ήθελε μάλλον να πετύχει έναν διπλό-προπαγανδιστικό στόχο: την θυματοποίησή του και την συγκάλυψη της αφανούς συνεργασίας του με την «Νέα Δημοκρατία». Έτσι, δεν είχε παρά να «εμβολιάσει» στους ακροατές του την στρεβλή σύλληψη ότι το κόμμα της «Ελληνικής Λύσης» δέχεται επίθεση από την «Νέα Δημοκρατία» (όπως είπε χαρακτηριστικά: «το παίζουν πατριώτες και μετά σου βγαίνουν κάτι άλλο. Τζάμπα μάγκες όλοι. Τζάμπα, τζάμπα, ρε κορόιδα. Έτσι γίνονται οι μάγκες. Μόνο και μόνο για να σπάσει την Ελληνική Λύση η Νέα Δημοκρατία. Ξέρω τι σας λέω. Είναι τόσο βρόμικο το σύστημα»), την ώρα που υπάρχουν άφθονες ενδείξεις ότι:
η «Ελληνική Λύση» κατά της «Νέας Δημοκρατίας» γαβγίζει, αλλά τελικώς την στηρίζει!
ΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΗ ΒΕΛΗ ΤΟΥ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ: ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ Ο ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΣ
Αμφισβητώντας το πατριωτικό φρόνημα του παραιτηθέντος καθηγητή και διαγράφοντας μονοκονδυλιά τον επί σχεδόν τρία χρόνια σκληρό αγώνα που αφιλοκερδώς έδινε κατά της υγειονομικής και εν γένει πολυμορφικής δικτατορίας, μέσα από την συχνότητα του Focus Fm (κάποιες φορές ακόμη και σε εβδομαδιαία βάση), επιχειρώντας δυσχερείς νομικές, κοινωνιολογικές και πολιτικές αναλύσεις που απαιτούσαν πολύωρη προετοιμασία, ο Κυριάκος Βελόπουλος δεν δίστασε να ρίξει τα δηλητηριώδη βέλη του, για να θίξει την προσωπικότητα του πάλαι ποτέ «εκλεκτού καλεσμένου» και να υπονοήσει εμμέσως πλην σαφώς ότι είναι ένας από τους πολλούς «ψευτοπατριώτες» και «τζάμπα μάγκες» που κοροϊδεύουν τον ελληνικό λαό.Όποιος έχει εμπεδώσει την θεωρία του Θαυμαστού Ανάποδου Κόσμου δεν θα δυσκολευτεί να αντιληφθεί ότι, με αυτήν την δήλωση, ένας γνήσιος πατριώτης, ο οποίος τόλμησε να αφήσει την πανεπιστημιακή του θέση για να στρατευθεί στον αγώνα υπέρ της πατρίδος και της ορθοδοξίας (αυτήν την φράση είχε χρησιμοποιήσει όταν ανήγγειλε την παραίτησή του on air) χλευάζεται τώρα ως κάλπικος πατριώτης από κάποιον που, εξ αντιδιαστολής, αυτοδιαφημίζεται ως γνήσιος πατριώτης, προσπαθώντας με αυτόν τον ανάποδο τρόπο, να αποκρύψει την ζοφερή αλήθεια, δηλαδή ότι:
Κάλπικος πατριώτης είναι αυτός που χαρακτηρίζει κάλπικους τους γνήσιους πατριώτες!
Αυτή ακριβώς είναι μία κλασική τεχνική της προπαγάνδας, η οποία συνοψίζεται εξαίσια στην αλάνθαστη παροιμία του ελληνικού λαού:
«Φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης».
«Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ [ΓΙΑ ΤΑ… ΚΟΡΟΪΔΑ] ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ!»
Ως γνωστόν, ο λαϊκισμός αποτελεί μία ακόμη έκφανση της προπαγανδιστικής ρητορικής. Και ο Κυριάκος Βελόπουλος δίνει διαρκές ρεσιτάλ εμπέδωσης αυτής της τεχνικής, αφού αυτοπροβάλλεται ως ο μόνος φωτεινός καθοδηγητής των Νεοελλήνων που έχουν πέσει στην παγίδα των ψευτοπατριωτών! Οικειοποιούμενος το θατσερικών καταβολών, προπαγανδιστικό αρκτικόλεξο TINA, που σε πλήρη ανάπτυξη σημαίνει “There Is No Alternative” (ελληνιστί, «δεν υπάρχει εναλλακτική»), συνηθίζει να χρησιμοποιεί το σλόγκαν «Η μόνη λύση είναι η “Ελληνική Λύση”». Δυστυχώς, η υπερχειλής αλαζονεία οδήγησε τον αρχηγό της «μόνης –Ελληνικής– Λύσης» στο ατόπημα να απαξιώνει τα μέλη του εκλογικού σώματος, αποκαλώντας τα «κορόιδα»!
Πόσο πολύ υποτιμά την νοημοσύνη των ακροατών του και εν γένει του ελληνικού λαού, προκύπτει ευχερώς από το εξής γεγονός:Ο Κυριάκος Βελόπουλος έστησε μαζί με τον Στέφανο Δαμιανίδη μια κατωτάτου επιπέδου στιχομυθία, κατά την οποία ο στοχοποιημένος καθηγητής Ποινικού Δικαίου αρχικώς φωτογραφήθηκε αδρομερώς και αμέσως μετά εξατομικεύθηκε με βάση την ιδιότητά του ως «επιστημονικού συνεργάτη», χωρίς ωστόσο να γίνεται ειδικότερη αναφορά στο κόμμα προς το οποίο παρέχει τις υπηρεσίες του. Το κόμμα αυτό είναι οι «Σπαρτιάτες», το οποίο, προφανώς, θεωρείται απαγορευμένη λέξη, επειδή υποτίθεται ότι, σύμφωνα με το προπαγανδιστικό γλωσσάρι, πρόκειται για ακροδεξιό-ναζιστικό μόρφωμα [sic], μία ακόμη φρικαλέα ρετσινιά που πέταξε το νεοδικατατορικό καθεστώς της Νέας Δικτατορίας και υιοθετήθηκε από τα ορατά και αόρατα γρανάζια της.Ακολούθως, ο στοχοποιημένος καθηγητής εντάχθηκε στην ίδια κατηγορία με τον «κάθε ανόητο, γραφικό τύπο που το παίζει πατριώτης».Αλλά στο σημείο αυτό ο Κυριάκος Βελόπουλος επιχείρησε να θολώσει τα νερά του ακροατηρίου του, κατονομάζοντας για πρώτη φορά τον στόχο του μέσω μιας φράσης με ομοιοκαταληξία, κατά την προσφιλή τακτική των προπαγανδιστών, που απευθύνονται στους πολίτες με στιχάκια, καθηλώνοντάς τους στην βρεφική τους ηλικία. Ειδικότερα είπε:
«Α, και έμαθα προχθ-ές, ο Βαθιώτης θα κατέβει στις εκλογ-ές;».
«ΕΝΑΣ ΒΑΘΙΩΤΗΣ – ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΘΙΩΤΗ»: ΠΑΙΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ
Μάλιστα, είναι τέτοια η προπαγανδιστική εμμονή του Κυριάκου Βελόπουλου, ο οποίος, ενώ έχει αναφέρει το όνομα «Βαθιώτης», μετά από ολίγα δευτερόλεπτα μικραίνει τον στόχο του, λέγοντας:
«Ένας Βαθιώτης»!
Πρόκειται για καρμαπινάτη περίπτωση χειραγώγησης της μάζας μέσω της τεχνικής της απαξίωσης ή, αλλιώς, της υποτίμησης του αντιπάλου (devaluing/debasement)· επ’ αυτού βλ. την μελέτη των Buss / Gomes / Higgins / Lauterbach, Tactics of manipulation, Journal of personality and social psychology, 52(6), 1987, σελ. 1219.Ακολούθως, το μέγεθος του εμπαιγμού των ακροατών από τον Κυριάκο Βελόπουλο απογειώνεται, αφού, παρότι είναι προφανές ότι πρόθεσή του ήταν να πλήξει τον εξατομικευμένο στόχο του, λέγοντας «τέτοιοι είναι οι πατριώτες. Πάσχουν (πιάνει το κεφάλι του), εεεεε, πάσχουν οι περισσότεροι», αμέσως μετά έσπευσε να ρίξει το μελάνι της προπαγανδιστικής σουπιάς, κάνοντας την εξής υποκριτική διευκρίνιση:
«όχι για τον κ. Βαθιώτη, γενικά το λέω, έτσι; Πάσχουν […] Το παίζουν πατριώτες και μετά σου βγαίνουν κάτι άλλο. Τζάμπα μάγκες όλοι. Τζάμπα, τζάμπα, ρε κορόιδα. Έτσι γίνονται οι μάγκες».
Τέτοια παιδιάστικη αντίφαση ούτε παιδιά του νηπιαγωγείου δεν θα σκηνοθετούσαν! Για γέλια και για κλάματα…
ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΔΑΜΙΑΝΙΔΗ: Η ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ «ΩΣΑΝΝΑ» ΣΤΟ «ΣΤΑΥΡΩΘΗΤΩ»
Δυστυχώς, σε όλο αυτό το προπαγανδιστικό σόου, στο οποίο επιδόθηκε ο Κυριάκος Βελόπουλος, συνέπραξε δι’ ενεργείας και διά παραλείψεως ο Στέφανος Δαμιανίδης, ο οποίος ήταν εκείνος που ξεκίνησε με γελάκια και υπονοούμενα τον κανιβαλισμό του Βαθιώτη, δίνοντας την αρχική πάσα στον Βελόπουλο, και ακολούθως τροφοδοτώντας τις προπαγανδιστικές παρόλες του τελευταίου, προσποιούμενος τον ανήξερο. Κι όταν ο Βελόπουλος κηλίδωσε τον πατριωτισμό του Βαθιώτη, ο Δαμιανίδης εσιώπησε εκκωφαντικά, αποδεχόμενος την συντελεσθείσα προσβολή της προσωπικότητας του πάλαι ποτέ «εκλεκτού καλεσμένου του». Άραγε, ποιος χαρακτηρισμός ταιριάζει σε έναν δημοσιογράφο που επί τρία περίπου χρόνια εγκωμίαζε για τις «βαθιές αναλύσεις» του εκείνον που τώρα δεν είχε κανέναν ανασχετικό φραγμό να τον σταυρώσει; Αλλά όποιος έχει αφομοιώσει την θεωρία του Θαυμαστού Ανάποδου Κόσμου, πρέπει να είναι προετοιμασμένος για την επαλήθευση του εξής κανόνα:
Το «ωσαννά» μεταπίπτει πανεύκολα στο «σταυρωθήτω»!
«ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΜΕ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΣΟΥ»: ΠΩΣ Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΑΞΙΩΣΕ ΤΟΝ ΔΑΜΙΑΝΙΔΗ
Αλγεινή εντύπωση προκαλεί στους ακροατές του ραδιοφωνικού σταθμού Focus Fm, του μοναδικού σταθμού που πανελληνίως ύψωσε τόσο ψηλά το λάβαρο της ελευθερίας και της αξιοπρέπειας του ανθρώπου, όταν το καθεστώς της Νέας Δικτατορίας με περισσή σκληρότητα επέβαλε τον υποχρεωτικό εμβολιασμό, η απαξιωτική φράση του «πατριώτη» Κυριάκου Βελόπουλου προς τον Στέφανο Δαμιανίδη:
«Εσύ φταις με τα εμβόλια, με τα εμβόλιά σου».
ΠΟΙΟΣ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ;
Η προηγηθείσα φράση θα πρέπει να προβληματίσει σοβαρά τους ακροατές του σταθμού, και εν γένει την μερίδα του ελληνικού λαού που ψηφίζει «Ελληνική Λύση», σχετικά με τον πραγματικό ρόλο που επιτελεί ο αρχηγός της, ο οποίος εμφανίζεται μεν μέσα στο κοινοβούλιο να υψώνει αντικαθεστωτικές κορώνες, αλλά, όταν έρχεται η ώρα να προτάξει τα στήθη του στα φλέγοντα ζητήματα που θέτουν σε κίνδυνο τις θεμελιώδεις ελευθερίες και, βεβαίως, την αξιοπρέπεια του ελληνικού λαού, αρνείται να τις υπερασπιστεί.
Γιατί, άραγε, το κόμμα του «μόνου γνήσιου πατριώτη» Κυριάκου Βελόπουλου δεν βροντοφώναξε ένα μεγαλοπρεπές ΟΧΙ στον νόμο με τον οποίο θεσπίσθηκε ο υποχρεωτικός εμβολιασμός και οι λοιπές υποχρεωτικές ιατρικές πράξεις;Και, βεβαίως, γιατί δεν βροντοφώναξε πολύ νωρίτερα ένα αντίστοιχο ΟΧΙ στην μνημονιακή κτηνωδία που έβγαλε στο σφυρί την περιουσία της Ελλάδος και των Ελλήνων, καθιστώντας την χώρα μας τέλειο υποχείριο των διεθνών τοκογλύφων;
Η αδυναμία να απαντηθούν πειστικά τα ερωτήματα αυτά σημαίνει μάλλον ότι:
Η «Ελληνική Λύση» δεν είναι «η μόνη λύση», αλλά μία ακόμη ψευτολύση για το εκλογικό σώμα που αναζητεί απεγνωσμένα την διαφορετική λύση.
ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ. Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΟΛΕΘΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ, ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ»
Τέλος, ένα μεγάλο ερώτημα ανακύπτει από την ανάγνωση του βιβλίου που φέρεται να έχει συγγράψει ο Κυριάκος Βελόπουλος με τίτλο «Παγκοσμιοποίηση. Ο Μεγάλος Όλεθρος της ανθρωπότητας, της Ελλάδας, της Ορθοδοξίας» (εκδ. Κάδμος, Θεσσαλονίκη, Μάρτιος 2001).
Στο εκπληκτικό αυτό βιβλίο (το εννοώ απολύτως σοβαρά!), το οποίο πρέπει να διαβάσουν οπωσδήποτε όλοι οι Έλληνες, ο Κυριάκος Βελόπουλος εμφανίζεται να διαθέτει προορατικό χάρισμα ισχυρότερο και του Κοσμά του Αιτωλού. Συγκλονίζουν όσα αναφέρονται για:
την Νέα Τάξη Πραγμάτων (σελ. 24) τον Παπισμό και τον Σιωνισμό (σελ. 27)την «εν ψυχρώ διαστρέβλωση του νοήματος των λέξεων» ως ένα από τα «πιο δυνατά όπλα της Νέας Τάξης Πραγμάτων» (σελ. 49) την ύπαρξη μιας «Παγκόσμιας Υπερκυβέρνησης» (σελ. 105) σε συνδυασμό με τον ρόλο του Εβραίου λόρδου Ρότσιλντ (σελ. 127) τον «αναπρογραμματισμό του ανθρώπινου DNA μέσω της Γενετικής και των μεταλλαγμένων τροφών» (σελ. 107) τον «σχετιζόμενο με την Νέα Τάξη Πραγμάτων Χένρι Κίσινγκερ» (σελ. 116) την «υπερανάπτυξη της τεχνολογίας και την ανάδειξή της σε κυρίαρχο σχήμα υποδούλωσης του ανθρώπου» (σελ. 155) «την κατασκευή ανθρώπων χωρίς πνεύμα, με ζωώδη νοητικότητα, που να δέχονται χωρίς κριτική τα πάντα και να εργάζονται μόνο για την επιτυχία των στόχων της παγκοσμιοποίησης» και «μια κοινωνία όπως τη φαντάστηκε σε ανύποπτο χρόνο ο Όργουελ» (σελ. 168) τις «μαγνητικές ταινίες, chips και έξυπνες κάρτες» που «δεν θέλουμε στις ταυτότητές μας, ούτε τις διευκολύνσεις που παρέχουν», γιατί «νιώθουμε βαθιά μέσα μας ότι απειλείται η ελευθερία μας και η ελευθερία του έθνους μας από τη σύγχρονη ηλεκτρονική σκλαβιά» (σελ. 223) την «αμφισβήτηση της μοναδικότητας του ανθρώπινου προσώπου, το οποίο προσεχώς θα υποβιβασθεί στην έννοια του απρόσωπου αριθμού» (σελ. 231) και την ανάγκη «η εκκλησία να μείνει όρθια και να μην αφήσει να πραγματοποιηθεί το φρικιαστικό Οργουελιανό μοντέλο της κοινωνίας του Μεγάλου Αδελφού» (σελ. 256).
Αντιπροσωπευτικό των ιδιαίτερων γνώσεων και της προορατικής σκέψης του Κυριάκου Βελόπουλου είναι ένα απόσπασμα από την σελίδα 106 του αφυπνιστικού του βιβλίου σχετικά με την «Νέα Τάξη» και την «παγκόσμια κυβέρνηση»:
«Ασφαλώς, ο όρος “Νέα τάξη” δεν είναι νέος, αφού ανέκαθεν η εκάστοτε εξουσία και κυρίως οι μεγάλες Αυτοκρατορίες που κατεύθυναν τις τύχες πολλών λαών, επιχειρούσαν να επιβάλουν κάθε φορά το δικό τους κοινωνικοπολιτικό, θρησκευτικό και πολιτισμικό μοντέλο (δηλαδή μια Νέα τάξη) που θα διασφάλιζε και θα διαιώνιζε την κυριαρχία τους, παράλληλα με την παγίωση της ειρήνης που επέβαλε η ισχύς της εκάστοτε εξουσίας. Έτσι, σήμερα, δεν είναι καθόλου τυχαίο που τα περί Νέας τάξης επανέρχονται στο προσκήνιο, μιας και οι δυνάμεις που κυριαρχούν στον κόσμο και που ξεκίνησαν κούρσα εξουσίας ήδη από τις αρχές του αιώνα μας, προβαίνουν σε εκείνες τις απαραίτητες αλλαγές μέσω των οποίων θα διασφαλίσουν τη διαιώνισή τους.Η λέξη-κλειδί των αλλαγών αυτών είναι η “παγκοσμιοποίηση”. Στόχος, μια παγκόσμια κυβέρνηση, ένα ενιαίο οικονομικό και πολιτικό μοντέλο, κοινή κουλτούρα και θρησκεία».
Παρά την άριστη γνώση των απειλών κατά της ανθρωπότητας ήδη από το 2001, ο Κυριάκος Βελόπουλος φαίνεται να εμφορείται από ισχνή διάθεση κινητοποίησης. Ιδίως δε την τελευταία τριετία, θα ήταν αναμενόμενο να έχει δώσει έναν σκληρό αγώνα αντίστασης ενάντια στην Νέα Τάξη Πραγμάτων, την ηλεκτρονική σκλαβιά και την δημιουργία μιας παγκόσμιας υπερκυβέρνησης; Μάλιστα, το γεγονός ότι, ενώ πριν από 23 χρόνια ο Κ. Βελόπουλος είχε μιλήσει για «αναπρογραμματισμό του ανθρώπινου DNA μέσω της Γενετικής και των μεταλλαγμένων τροφών», έρχεται τώρα να ειρωνευτεί τον Στέφανο Δαμιανίδη για τον τεράστιο αγώνα που έδωσε κατά των πειραματικών εμβολίων, δημιουργεί μια δυσθεώρητη αντίφαση ανάμεσα στον «παλιό Βελόπουλο» (του 2001) και τον «σημερινό Βελόπουλο» (του 2024). Με όσα έχουν συμβεί την τελευταία τριετία, το προφητικό σύγγραμμα «Παγκοσμιοποίηση. Ο Μεγάλος Όλεθρος της ανθρωπότητας, της Ελλάδας, της Ορθοδοξίας» θα έπρεπε να μη βρίσκεται στους πάγκους των παλαιοπωλείων, αλλ’ αντιθέτως να έχει γίνει προ πολλού το αντι-νεοταξίτικο ευαγγέλιο της «Ελληνικής Λύσης».Σημειωτέον ότι στον πρόλογο αυτού του βιβλίου, που ο ίδιος το αποκαλεί «ΑΛΜΑΝΑΚ άρθρων και δημοσιευμάτων έγκριτων αρθρογράφων, συγγραφέων και επιστημόνων, το οποίο δημιουργήθηκε ώστε να συντελέσει στην προαγωγή της επιστημονική έρευνας ενός κοινωνικο-οικονομικο-πολιτικού φαινομένου που αποκαλείται ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ», ευχαριστεί ολόθερμα 33 προσωπικότητες, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζουν ο π. Γεώργιος Μεταλληνός, ο Σαράντος Καργάκος και ο Γεώργιος Γεωργαλάς!
ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Τι χαμογελάς τώρα εσύ;ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ: Όχι, σκέφτηκα κάτι που μου είχατε πει και το επιβεβαίωσα χθες ότι είναι όντως έτσι…ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Τι;ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ: Ε τώρα δεν είναι για τον αέρα.ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ (χαμογελώντας πονηρά): Όχι, να το πεις!ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ (χαμογελώντας πονηρά): Θυμάστε κάποιον που μου’ χατε πει κάποια στιγμή ότι είναι συνεργάτης και θα πάει και στις ευρωεκλογές; Δεν πειράζει, θα σας το πω μετά.ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Ποιος;ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ: Ε δεν μπορώ να το πω.ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Θα το πω εγώ στον αέρα. Ποιος; Σώπα ρε… Γιατί πιστεύετε τον κάθε ανόητο. Πιστεύετε τον κάθε ανόητο, γραφικό τύπο που το παίζει πατριώτης. Ξαφνικά εμφανίζονται τα τελευταία δύο χρόνια άπειροι πατριώτες. Τριάντα χρόνια που ήταν οι πατριώτες. Α, και έμαθα προχθές, ο Βαθιώτης θα κατέβει στις εκλογές;ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ (δήθεν αιφνιδιασμένος). Ποιος;ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Ένας Βαθιώτης, πώς λέγεται; Στις ευροεκλογές.ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ: Θα κατέβει ο Βαθιώτης στις εκλογές;ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν ξέρω, εν πάση περιπτώσει… λένε.ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ: Με ποιους;ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Πού ξέρω εγώ με ποιους θα κατέβει; Κάνεις πώς δεν ξέρεις. Πώς δεν ξέρεις; Αφού είναι επιστημονικός συνεργάτης κόμματος.ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ: Είναι επιστημονικός συνεργάτης κόμματος;ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν ξέρω αν είναι επιστημονικός συνεργάτης αμισθί ή έμμισθος.ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ: Επιστημονικός συνεργάτης δεν μπορεί να είναι αμισθί.ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν λέω ρε παιδί μου. Μπορεί να λέει, δεν θέλω λεφτά εγώ, τα δίνω πίσω. Τέτοιοι είναι οι πατριώτες. Πάσχουν (πιάνει το κεφάλι του), εεεεε, πάσχουν οι περισσότεροι, όχι για τον κ. Βαθιώτη, γενικά το λέω, έτσι; Πάσχουν, όχι στον εγκέφαλο [Σχόλιο Κ.Β.: Εδώ ο Βελόπουλος συνειδητοποιεί προφανώς ότι όσα λέει δεν ακούγονται μόνο αλλά επιπλέον καταγράφονται μέσω της ανοικτής κάμερας. Έτσι, ακριβώς επειδή αμέσως προηγουμένως έχει πιάσει το κεφάλι του, υπονοώντας ότι οι «ψευτοπατριώτες» πάσχουν εγκεφαλικώς, σπεύδει –φυσικά, παντελώς μη πειστικά– να αποδυναμώσει την προσβλητική του χειρονομία, λέγοντας «όχι στον εγκέφαλο»!]. Το παίζουν πατριώτες και μετά σου βγαίνουν κάτι άλλο. Τζάμπα μάγκες όλοι. Τζάμπα, τζάμπα, ρε κορόιδα. Έτσι γίνονται οι μάγκες. Μόνο και μόνο για να σπάσει την Ελληνική Λύση η Νέα Δημοκρατία. Ξέρω τι σας λέω. Είναι τόσο βρόμικο το σύστημα.[…] Πιστεύω ότι στις ευρωεκλογές θα απαντήσει ο ελληνικός λαός. Θα καταλάβει εν πάση περιπτώσει. Τελικά είναι αλήθεια αυτό που είπα για τον Βαθιώτη; Μου είπαν, μου το έστειλαν σε μήνυμα ότι θα κατέβει στις εκλογές;ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ: Δεν ξέρω, θα το ψάξω.ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Πατριώτες, ρε πατριώτες, χαθήκαμε ρε πατριώτες, χαμός γίνεται.ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ: Με ποιους θα κατέβει, αν κατέβει;ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Όλοι είναι πατριώτες ρε! Κοίτα να δεις, ξαφνικά θυμηθήκανε τον πατριωτισμό τα τρία τελευταία χρόνια. Εσύ φταις με τα εμβόλια, με τα εμβόλιά σου.ΔΑΝΙΑΝΙΔΗΣ: Εμείς κάναμε αυτό που πιστεύει η καρδούλα μας.ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: Ποια καρδούλα, ρε κορόιδα; Δεν βλέπεις τους άλλους;
ΟΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΑΜΙΑΝΙΔΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ 9ΗΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
Στην εκπομπή του Στέφανου Δαμιανίδη της 9ης Ιανουαρίου 2024, ο εν λόγω δημοσιογράφος αισθάνθηκε την ανάγκη να διευκρινίσει κάποια πράγματα. Ενδεχομένως χωρίς να έχει ξανακούσει τον διάλογο που είχε την προηγούμενη ημέρα με τον Κυριάκο Βελόπουλο (περιέργως, το βίντεο της εκπομπής κατέβηκε από το διαδίκτυο, αλλά εν τω μεταξύ είχε αναρτηθεί από την ΕΘΝΙΚΗ ΦΩΝΗ), είπε τα εξής:
«Κατά την διάρκεια της εκπομπής του Κυριάκου του Βελόπουλου αναφέρθηκε το όνομα του κ. Βαθιώτη, του Κωνσταντίνου του Βαθιώτη, και θέλω να πω ότι σε καμία περίπτωση, τουλάχιστον εγώ δεν κατάλαβα να τίθεται ζήτημα και να αμφισβητείται ο πατριωτισμός του συγκεκριμένου ανθρώπου που έχει γράψει κι αυτός χιλιόμετρα τα τελευταία χρόνια, προσπαθώντας να τοποθετηθεί και να πολεμήσει το αφήγημα της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Θέλω να είμαι ξεκάθαρος, γιατί πολλοί μου λένε γιατί δεν τον φιλοξενείς τον κ. Βαθιώτη. Ο κ. Βαθιώτης, ξαναλέω, δεν μπορώ να αφαιρέσω από κανέναν τον αγώνα που έχει δώσει, και ο Κωνσταντίνος ο Βαθιώτης έχει δώσει αγώνα και δίνει ακόμη αγώνα, απλά το μετερίζι επειδή έχει αλλάξει, εκεί έχω μία ένσταση προσωπική. Δεν θέλω να είμαι συγκεκριμένος, εγώ θέλω να διεκυρινίσω ότι δεν είχαμε καμία πρόθεση, εγώ τουλάχιστον, δεν είχα καμία πρόθεση, να αμφισβητήσω την προσπάθεια που έχει κάνει ο ίδιος, και του εύχομαι καλή επιτυχία, σε ό,τι κι αν κάνει, τέλος πάντων. Εεεε, αυτό έτσι το αισθάνομαι σαν ανάγκη να κάνω αυτήν την τοποθέτηση, γιατί δεν θέλω να ρίξω νερό στον μύλο του διχασμού, γιατί πολλά μας διχάζουνε, έχουμε διαφορετικές αφετηρίες, ενδεχομένως διαφορετική αντίληψη για τα πράγματα, όμως θέλω να πιστεύω ότι όλοι μας έχουμε έναν κοινό στόχο, να κάνουμε μια καλύτερη Ελλάδα. Τώρα, αν θα το καταφέρει ο καθένας μας με τον τρόπο που θέλει και έχει επιλέξει να το καταφέρει, είναι ένα άλλο θέμα. Πάντως, σε ό,τι έχει να κάνει με το αν είναι ή όχι πατριώτης ο Κωνσταντίνος ο Βαθιώτης, εγώ δεν είχα καμία τέτοια πρόθεση να πω και δεν είπα ποτέ ότι δεν είναι πατριώτης, έτσι; Το αναφέρω, το αφήνω εδώ και ξαναλέω, η ένστασή μου έχει να κάνει με το άρμα, το οποίο άρμα είναι βέβαια και προσωπική επιλογή του καθενός. Τέλος πάντων, αυτά από μένα, προς ώρας».
ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ
Όπως, όμως, αναλύθηκε παραπάνω στο πλαίσιο του μαθήματος εφαρμοσμένης προπαγάνδας με αφορμή τον διάλογο Βελόπουλου-Δαμιανίδη, ο πρώτος είναι ηλίου φαεινότερον ότι προσέβαλε εμμέσως πλην σαφώς –εφαρμόζοντας φθηνά τεχνάσματα– την προσωπικότητα του γράφοντος, υπονοώντας ότι είναι «ψευτοπατριώτης» και «τζάμπα μάγκας».Με αυτό το δεδομένο, και εφόσον ο Στέφανος Δαμιανίδης έθεσε σε κίνηση την προπαγανδιστική αποδόμηση του Κ. Βαθιώτη, δίνοντας όχι μόνο την αρχική πάσα αλλά και επόμενες πάσες στον Βελόπουλο, όφειλε να είχε αντιδράσει, όταν ο τελευταίος έριχνε τις προπαγανδιστικές ρετσινιές του, αμφισβητώντας τον πατριωτισμό αλλά και την εντιμότητα του γράφοντος.Πολύ περισσότερο, ο Στέφανος Δαμιανίδης είχε την ηθική υποχρέωση να αντιδράσει ρητά και κατηγορηματικά στο προπαγανδιστικό ντελίριο του Κ. Βελόπουλου λόγω της αγαστής συνεργασίας που ανέπτυξε με τον Κ. Βαθιώτη επί τρία σχεδόν χρόνια, δίνοντας μαζί του τον κοινό αγώνα κατά της υγειονομικής και εν γένει πολυμορφικής δικτατορίας.Φαίνεται, όμως, ότι η ελευθερία λόγου την οποία αναγνωρίζει ο Στέφανος Δαμιανίδης στους συνομιλητές του τελεί υπό την αίρεση είτε ότι εκείνοι συντάσσονται οπωσδήποτε με την «Ελληνική Λύση» είτε ότι δεν προσφέρουν τις υπηρεσίες του σε κάποιο άλλο κόμμα είτε, εν πάση περιπτώσει, ότι δεν έχουν κάποια σχέση με άλλα κόμματα.Μια τέτοια αντίληψη, όμως, είναι προφανές ότι δεν εναρμονίζεται με τις θεμελιώδεις αρχές της δημοκρατίας και της ανεξάρτητης δημοσιογραφίας.Κατόπιν όλων αυτών, η διευκρινιστική δήλωση του Στέφανου Δαμιανίδη ότι «δεν είχε πρόθεση να πει ότι ο Βαθιώτης δεν είναι πατριώτης» και, άλλωστε, «δεν είπε ποτέ ότι δεν είναι πατριώτης» είναι αφ’ ενός μεν ανεπαρκής για την εξουδετέρωση των αρνητικών επιπτώσεων της στάσης του, αφού μια επιλήψιμη συμπεριφορά συνίσταται όχι μόνο σε ενέργεια, αλλά και σε παράλειψη, αφ’ ετέρου δε είναι τόσο πειστική όσο και η δήλωση ενός συλληφθέντος δολοφόνου που, εξεταζόμενος λίγες ώρες μετά το φονικό, φωνάζει κλαίγοντας στους αστυνομικούς: «δεν είχα πρόθεση να σκοτώσω το θύμα». Εδώ, βεβαίως, έχουμε να κάνουμε με μια «ηθική δολοφονία». Δυστυχώς, πολλές φορές η πρόθεση ενυπάρχει στα πραγματικά περιστατικά (όπως λέει ο λαός: «το πράγμα μιλά από μόνο του»)· εν προκειμένω, η πρόθεση προσβολής ενυπάρχει στις εκφράσεις που ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος είτε είπε, παρότι όφειλε να μην τις είχε πει, είτε δεν είπε, παρότι όφειλε να τις είχε πει.Τέλος, είναι πράγματι πολύ ωραίο να δηλώνεται σε θεωρητικό επίπεδο η ανάγκη να αποφεύγονται οι διχαστικές συμπεριφορές μεταξύ «ανθρώπων με κοινό όραμα», αλλά, δυστυχώς, παραμένουν κενό γράμμα, όταν τέτοιων δηλώσεων έχουν προηγηθεί διάλογοι ατιμωτικού περιεχομένου για κάποιον εκ των ομοϊδεατών.Το επιχείρημα ότι ο Στέφανος Δαμιανίδης έχει ενστάσεις για το «άρμα» ή το «μετερίζι» προς το οποίο ο Βαθιώτης μετά λόγου γνώσεως αποφάσισε να προσφέρει τις υπηρεσίες του είναι βεβαρημένο με ένα προβληματικό πατερναλιστικό στίγμα, αφού ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος εμφανίζεται ως τιμητής των επιλογών του πάλαι ποτέ συνομιλητή και συναγωνιστή του. Μάλιστα, δεν συμπεριφέρεται μόνο ως τιμητής αλλά και ως τιμωρός, δεδομένου ότι, από την στιγμή που πληροφορήθηκε την ιδιότητά του ως επιστημονικού συνεργάτη στο κόμμα «Σπαρτιάτες», απέκλεισε –όπως ο ίδιος παραδέχθηκε– από τον κύκλο των καλεσμένων του εκείνον που, λόγω των ειδικών γνώσεών του, διαφώτιζε κατ’ επανάληψιν τον ελληνικό λαό, στηρίζοντάς τον στην εποχή όχι μόνο της υγειονομικής, αλλά της εν γένει πολυμορφικής δικτατορίας.ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το απόσπασμα-μοντάζ που αναρτάται εδώ είναι ειλημμένο εν μέρει από το βίντεο της εκπομπής της 8ης Ιανουαρίου 2024 που ανέβασε η ΕΘΝΙΚΗ ΦΩΝΗ (το αρχικό βίντεο που είχε ανεβεί από τον Focus Fm καταργήθηκε από τον χρήστη που έκανε την μεταφόρτωση) και εν μέρει από το βίντεο της εκπομπής της 9ης Ιανουαρίου 2024 που ανέβηκε από τον ραδιοφωνικό σταθμό Focus Fm.