Μεταφορά του ελληνικού τάνκερ που κρατείται στο Μπαντάρ Αμπάς του Ιράν – Ανεπαρκή αποτελέσματα από την επίθεση κατά των Χούθι
Το ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο “St NIKOLAS” του εφοπλιστή Σταμάτη Μόλαρη, με σημαία Νήσων Μάρσαλ, κατασχέθηκε από ιρανικές δυνάμεις ασφαλείας στο αγκυροβόλιο του Μπαντάρ Αμπάς στο Ιράν. Συνολικά, 19 ναυτικοί (18 Φιλιππινέζοι και ένας Έλληνας) παραμένουν κατασκηνωμένοι στο πλοίο.










